Reklamační řád upravující reklamační podmínky mezi provozovatelem/prodávajícím a objednavatelem/kupujícím (dále jen „RŘ“)
Úvodní ustanovení:
- Provozovatelem (prodávajícím) v internetovém obchodě www.holokolo.cz je KOLOSTORE s.r.o., Altajska 2, Praha 100 00.
- Objednavatelem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (produktu/produktů nebo služby/služeb).
- Tento reklamační řád upravuje právní vztahy mezi provozovatelem a objednavatelem při vyřizování reklamací týkajících se správnosti a kvality zboží a služeb poskytovaných provozovatelem.
- Reklamací pro účely tohoto reklamačního řádu se rozumí uplatněné právo z odpovědnosti za vady zboží či služeb objednavatelem, kterým se požaduje určitá náprava nebo náhrada za vadné plnění, resp. neplnění předmětu smlouvy.
Postup při vyřizování reklamace:
- Ve smyslu tohoto RŘ může oprávněná osoba uplatnit reklamaci písemně nebo elektronickou poštou.
- Z reklamace musí být zřejmé zejména:
• kdo reklamaci podává (jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu),
• předmět reklamace, případně čeho se objednavatel domáhá,
• komu je reklamace určena,
• datum podání reklamace,
• podpis objednavatele nebo podpis oprávněné osoby spolu s plnou mocí.
- V případě podání reklamace elektronickou poštou, faxem nebo písemně oprávněnou osobou jménem objednavatele musí být k reklamaci přiložena plná moc k zastupování objednavatele ve věci reklamace.
- Pokud reklamace neobsahuje náležitosti uvedené v bodě 2. tohoto článku, bude považována za neoprávněnou.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je nejvíce 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Provozovatel vydá klientovi o vyřízení reklamace písemný doklad.
- Uplatněním reklamace se rozumí den uplatnění reklamace objednavatelem. Za den uplatnění reklamace se považuje:
• u poštovních zásilek – den doručení reklamace do podatelny sídla provozovatele
• při osobním doručení – datum na kopii reklamace, kterým potvrdí provozovatel doručení
• při doručení elektronickou poštou – den doručení elektronické poštovní zprávy na adresu elektronické pošty provozovatele.
- Ostatní právní vztahy mezi provozovatelem a objednavatelem výslovně neupravené tímto reklamačním řádem se budou řídit příslušnými ustanoveními jednotlivých smluv uzavřených mezi provozovatelem a objednavatelem, příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů platných na území ČR, a to v tomto pořadí.
- Provozovatel je oprávněn tento reklamační řád z důvodu změn právních předpisů a podnikatelského prostředí kdykoliv měnit nebo doplňovat. Provozovatel určí zveřejněním na své stránce aktuální znění reklamačního řádu.
Tento RŘ nabývá platnosti a účinnosti od 1.3.2024. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit RŘ i bez předchozího upozornění.