Optimální účinnost při stoupání a maximální bezpečnost při klesání! Kompozitový pedál TWO-FACE je extrémně výkonný plošinový pedál a zároveň účinný pedál pro sjezd.
Deset hrotů zaměřených na prohnutí poskytuje úžasnou přilnavost, ale i na straně zámku je bohaté spojení mezi pedálem a botou.
.
Pro maximalizaci efektivní plochy je plochá strana otočena o 2,5°, čímž se v klíčových bodech zvyšuje výška o 5 mm.
Volba definované strany je u kombinovaného pedálu obzvláště důležitá. Pedál TWO-FACE má neutrální rozložení hmotnosti, takže se po sejmutí nohy z pedálu automaticky neotáčí. Po opětovném položení nohy na pedál na vás čeká stejná strana/funkce pedálu.
Díky výběru kvalitních materiálů a výrobních postupů jsou kompozitové pedály TWO-FACE mimořádně odolné.
Specifikace na první pohled:
Plochá strana s 10 kolíky (D: 100 mm D: 107 mm)
Strana se zámkem na přistání (D: 63 mm D: 97 mm)
Těleso pedálu: termoplast vyztužený skelnými vlákny Ocelový čep.
Ocelový cepín
Ložisko: 1x kluzné ložisko + 2x kuličkové ložisko Těsnění: 2x dvojité lipové těsnění
Těsnění: 2x dvojité lipové těsnění + koncovka Hmotnost: 436 g + 1x kuličkové ložisko
Hmotnost: 436 g
A) Připojení pedálů ke klice .
Pravý pedál se připojuje ve směru hodinových ručiček a levý pedál proti směru hodinových ručiček.
1) Lehce namažte závity pedálů mazivem.
2) Připojte závitový výstupek ke klice a utáhněte pedál pomocí 6mm imbusového klíče na utahovací moment 33 Nm.
B) Pro pedály:
Montáž pouzder pedálů - Pravé a levé pouzdro jsou identické.
1) Na závity šroubů naneste malé množství maziva .
2) Pomocí imbusového klíče o průměru 4 mm utáhněte pouzdra k botě. 3) Šrouby dotahujte tak dlouho, dokud nebudou zajištěny.
3. Utáhněte šrouby na utahovací moment 7 Nm.
Šrouby se musí dotáhnout do konce.
C) Připojení obuvi k pedálům
Nastavení připojovacího tlaku se nachází na pedálu. K nastavení připojovacího tlaku použijte imbusový klíč o průměru 3 mm.
1. Zvýšením tlaku pomocí imbusového klíče o průměru 3 mm. 2. Nastavte přítlak na pedály.
1) Zvýšením tlaku, otáčením šroubu ve směru hodinových ručiček (+), bude bota lépe upevněna k pedálu, ale bude obtížnější botu zapnout a odpojit od pedálu.
2) Snížením přítlaku, otáčením šroubu proti směru hodinových ručiček (-), dosáhnete volnějšího upevnění boty k pedálu, což usnadní nasazování a odpojování boty z pedálu. 3) Nasaďte botu na pedál.
3) Zapojte botu do pedálu zatlačením boty do těla pedálu. 4) Odpojte botu otočením ve směru hodinových ručiček.
4. Odpojte botu otočením paty (směrem od kola). V kritické situaci lze botu odpojit i v opačném směru. Pokud jste nikdy předtím pedály nepoužívali, nacvičte si jejich bezpečné používání. Ujistěte se, že je přítlak nastaven na nejnižší úroveň. Postavte se/sedněte si na kolo s jednou nohou pevně na zemi a druhou nohou a nacvičujte zapínání a odpojování boty od pedálu. Po nácviku na místě se vydejte na pole, kde je menší provoz, a pomalou jízdou procvičujte zapínání a vypínání boty, dokud si pohyb neosvojíte.
5) Pokud při jízdě ztratíte rovnováhu, nemusí se botička automaticky odpojit. Pokud takovou situaci již dokážete předvídat, odpojte botu od pedálu předem.
6) Pokud jezdíte velmi svižně, může se stát, že při prudkém pohybu patou botu od pedálu nechtěně odpojíte, což může způsobit pád z kola. Abyste tomu předešli, zvyšte tlak na spojku na úroveň odpovídající vašim schopnostem.
DŮLEŽITÉ! Tlak musí být na obou pedálech stejný. Nízký tlak se doporučuje pro začátečníky a pro cyklisty, kteří potřebují často odpojovat obutí (například v hustém provozu). Šrouby by neměly být ani příliš volné, ani příliš utažené. Přílišné utažení může poškodit závit a nedostatečné utažení může způsobit vypadnutí šroubu.