Položka je v externím skladu - bude dodána se zpožděním 3 dny
Doručení již ve středu 27.11.
Doprava zdarma
Prodloužené období výměny výrobků do 31.1.
Součástí jsou pouzdra, 10 kolíčků a klíč! Maximální výkon při minimální hmotnosti
MC-FLY je nejlehčí SPD pedál na trhu.
MC-FLY je nejlehčí SPD trailový a enduro pedál na trhu a nabízí dokonalý kontakt mezi pedálem a botou s velkou kontaktní plochou. Toto spojení zajišťuje maximální kontrolu nad jízdním kolem.
MC-FLY je kompatibilní se systémem SPD a se svým 5° plovákem nabízí dostatečnou volnost pohybu pro aktivní styl jízdy a se svým 12° úhlem uvolnění ponechává dostatek prostoru, abyste měli mezi nacvaknutím a vycvaknutím vždy kontrolu. Tvrdost uvolnění lze samozřejmě také nastavit a je uvedena na mechanismu.
Obzvláště důležitým prvkem jsou volitelné 4 kolíky, které jsou rozmístěny kolem ovládacího mechanismu. Pomocí těchto kolíků lze nastavit přítlak mezi botou a pedálem. Jednoduše kolíky zasuňte a zajistěte je na místě, dokud nebude kontaktní tlak správný.
Pedál slibuje dlouholetou životnost.
Pedál slibuje dlouhou životnost díky použití velkého kuželového ložiska na vnitřní straně a zapouzdřeného kuličkového ložiska na vnější straně, jakož i několikanásobného utěsnění proti nečistotám a vlhkosti.
Specifikace na první pohled:
Kompatibilní se systémem SPD
Nastavitelná tvrdost uvolnění 4-12 Nm
Plovák 5°
Uvolňovací úhel 12° Nastavitelný přítlak boty na botu.
Nastavitelný přítlak mezi botou a pedálem pomocí 4 volitelných kolíků .
Kompaktní pedál s velkou kontaktní plochou: D: 67 mm, Š: 56 mm, V: 13-17 mm Těsnění: jehlová ložiska.
Těsnění: jehlová a kuličková ložiska, obě s dvojitým těsněním .
Hmotnost: 354 g
.
A) Připojení pedálů ke klice .
Pravý pedál se připojuje ve směru hodinových ručiček a levý pedál proti směru hodinových ručiček.
1) Lehce namažte závity pedálů mazivem.
2) Připojte závitový výstupek ke klice a utáhněte pedál pomocí imbusového klíče 6 mm na utahovací moment 33 Nm.
B) Pro pedály:
A) Pro pedály:
B) Pro pedály:
C) Pro pedály:
C) Pro pedály:
C) Pro pedály
B) Pro pedály:
Montáž krytů pedálů - Pravý a levý kryt jsou identické.
1) Na závity šroubů naneste malé množství maziva .
2) Pomocí imbusového klíče o průměru 4 mm utáhněte pouzdra k botě. 3) Šrouby dotahujte tak dlouho, dokud nebudou zajištěny.
3. Utáhněte šrouby na utahovací moment 7 Nm.
Šrouby se musí dotáhnout do konce.
C) Připojení obuvi k pedálům
Nastavení připojovacího tlaku se nachází na pedálu. K nastavení připojovacího tlaku použijte imbusový klíč o průměru 3 mm.
1. Zvýšením tlaku pomocí imbusového klíče o průměru 3 mm. 2. Nastavte přítlak na pedály.
1) Zvýšením tlaku, otáčením šroubu ve směru hodinových ručiček (+), bude bota lépe upevněna k pedálu, ale bude obtížnější botu zapnout a odpojit od pedálu.
2) Snížením přítlaku, otáčením šroubu proti směru hodinových ručiček (-), dosáhnete volnějšího uchycení boty k pedálu, což usnadní nasazování a odpojování boty z pedálu. 3) Nasaďte botu na pedál.
3) Zapojte botu do pedálu zatlačením boty do těla pedálu. 4) Odpojte botu otočením ve směru hodinových ručiček.
4. Odpojte botu otočením paty (směrem od kola). V kritické situaci lze botu odpojit i v opačném směru. Pokud jste nikdy předtím pedály nepoužívali, nacvičte si jejich bezpečné používání. Ujistěte se, že je přítlak nastaven na nejnižší úroveň. Postavte se/sedněte si na kolo s jednou nohou pevně na zemi a druhou nohou a nacvičujte zapínání a odpojování boty od pedálu. Po nácviku na místě se vydejte na pole, kde je menší provoz, a pomalou jízdou procvičujte zapínání a vypínání boty, dokud si pohyb neosvojíte.
5) Pokud při jízdě ztratíte rovnováhu, nemusí se botička automaticky odpojit. Pokud takovou situaci již dokážete předvídat, odpojte botu od pedálu předem.
6) Pokud jezdíte velmi svižně, může se stát, že při prudkém pohybu patou botu od pedálu nechtěně odpojíte, což může způsobit pád z kola. Abyste tomu předešli, zvyšte tlak na spojku na úroveň odpovídající vašim schopnostem.
DŮLEŽITÉ! Tlak musí být na obou pedálech stejný. Nízký tlak se doporučuje pro začátečníky a pro cyklisty, kteří potřebují často odpojovat obutí (například v hustém provozu). Šrouby by neměly být ani příliš volné, ani příliš utažené. Přílišné utažení může poškodit závit a nedostatečné utažení může způsobit vypadnutí šroubu.