• Vrácení do 31.1.
  • Doprava zdarma od 1899 Kč

FAQ

NEBOJTE SE ZEPTAT

NEBOJTE SE ZEPTAT

Milí zákazníci,

na této stránce najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. V navigaci si můžete vybrat konkrétní oblast otázek, která Vás zajímá. Dozvíte se, jak nakupovat na našich stránkách, jak se zorientovat ve velikostních tabulkách, jaké výhody přináší věrnostní program, jaké jsou možnosti dodání zboží, jak uplatnit slevový kupón nebo jak postupovat, když máte zájem o výrobu cyklistického oblečení na míru. Nechybí ani návod, jak vrátit / reklamovat zboží.

  • Nejjednodušší a nejrychlejší cesta je on-line přímo přes náš e-shop. V případě, že potřebujete poradit nebo se vyskytne technický problém, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního centra, které je Vám k dispozici v pondělí až pátek v době od 9:00 do 16:00.

  • U každého produktu máte přímo k dispozici online e-kalkulačku velikosti, do které jen pohodlně zadáte Vaše míry. Pokud si nebudete jisti, můžete se obrátit na naše kontaktní centrum, rádi Vám v tomto směru poradíme.

  • Cyklistické oblečení, které je ojedinělé a máte o něj zájem, se budeme snažit s našimi výrobci dodat dle Vašich očekávání. Stačí nám poslat e-mail na adresu info@holokolo.cz s požadavkem a náš zákaznický servis Vás bude následně kontaktovat s nabídkou.

  • Zboží budete mít doma následující pracovní den, nejpozději do dvou pracovních dnů. 

  • Pokud máte zájem o změnu položek ve vaší objednávce, o úpravu kontaktních údajů nebo o její zrušení, prosíme, abyste naše zákaznické centrum co nejdříve kontaktovali. Po odeslání zboží již bohužel změny v objednávce nelze z naší strany provést.

  • Zboží spolu s vyplněným průvodním dopisem nám zašlete prostřednictvím Zásilkovny. Při odevzdávaní balíku v Zásilkovně sdělte náš vratkový kód: 904 81 768. Na základě uvedeného kódu Vám bude vytištěn štítek, který se nalepí na balík a balík bude následně zaslán na naši pobočku.

    V průvodním dopise uveďte jméno a příjmení, na které byla objednávka vytvořena, číslo objednávky a důvod reklamace. Reklamace vyřizujeme do 30 dnů. Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců ve smyslu platných právních předpisů.

  • Vrácení / reklamace zboží nám prosím zašlete prostřednictvím Zásilkovny. Při odevzdávaní balíku v Zásilkovně sdělte náš vratkový kód: 904 81 768. Na základě uvedeného kódu Vám bude vytištěn štítek, který se nalepí na balík a balík bude následně zaslán na naši pobočku.

  • V případě Vaší objednávky nad 1899 Kč je poštovné zdarma. Můžete si vybrat mezi kurýrní službou nebo odběrným místem Zásilkovny. Pokud bude Vaše objednávka v hodnotě pod 1899 , bude k ní připočteno poštovné dle našeho aktuálního ceníku dopravy.

  • Pokud skutečně dojde k takové situaci, máte možnost zboží na Vaše náklady vrátit do 14 dnů po jeho obdržení. Zboží musí být schopné následného prodeje, to znamená: zabalené v originálním obalu, s originálními štítky, nenošené a nepoškozené. Prosím, použijte přímo naši online výměnu.

  • Rozhodně ano.
    Jste rekreační cyklisté a toužíte se cítit jako profesionálové? Jste profesionálové a dbáte na špičkovou kvalitu a komfort při jízdě? Nahlédněte do našeho širokého produktového portfolia a vyberte si dresy / kalhoty / doplňky v prémiové kvalitě PRO nebo ELITE RACE z prvotřídních materiálů. My Vás oblečeme a Vy podáte výkon!